Welcome
Velkommen til Gøgereden

Lige nu ser du vores forum som gæst, hvilket giver dig begrænset adgang til forummet. Ved at tilmelde dig vil du få adgang til at skrive indlæg, kommunikere privat med andre medlemmer, deltage i afstemninger og meget andet. At blive medlem er hurtigt, simpelt og gratis, så bliv medlem!!

opad

Vi kan alle sammen bruge et smil og et grin, så del det!

Redaktør: Yellow

opad

Indlægaf grisen29 » 12 feb 2012, 17:04

syndes da det går opad lige nu, efter en meget lang periode med øv øv og øv. så syndes jeg det er rart lige nu.
jeg har fået lavet så mange smykker og endelig art clay som jeg har gået og tænkt på i mange mdr. så jeg har fået lavet en ordenlig stak som er sat til salg på nettet og oprettet min egen facebook- "fan" side hvor man kan tilmelde sig min smykker :D
solgt lidt er der også :D
da jeg ikke ejer en badevægt var jeg på den der stod i et fitnesscenter hvor jeg fik en prøvetime og halløjsa har i alt tabt 6½ kg på snart 4 mdr. :w00t:
jeg har måttet købe nye hylere fordi jeg gik og tabte de andre hahaha :rofl:

min lille chinc som jeg før har skrevet om, fik for lange fortænder og de blev så klippet forleden. var ret nervøs da jeg jo har læst så meget om det på nettet.
men dyrlægen som jeg var hos begge gange med hende er bare så sød og gav hende ikke narkose men lige gassede hende ned
så jeg kunne hente en frisk og lidt dingelende Strit- nu her er det ikke at se at det kun er få dage siden hun var der
hun pusser sig, har fået sine 2 fortænder i undermunden, er fuld af energi og er begyndt at lunte rundt efter os for at se hvad vi laver.
så det er jo bare så dejligt at ting går godt selvom man tror det værste.

og så er der jo mine søde blender-forældre! som blander sig i alt og vil have påvirkning på ALT- de fatter bare ikke at min kæreste ikke kan tage 3-4 dage fri for at besøge dem.
de er så indgroet i deres egen verden og alt hvad jeg siger og gør- lytter vi ikke til!!
så nu er de blevet mopset og at ikke kunne påvirke at min 30 års fødselsdagsfest, den bestemmer jeg sgu selv
vi har ikke hørt fra dem selvom jeg har ringet hjem. de "straffer" mig nok som de plejer-
men jeg tager altså sydpå alligevel- kender da nogen som glæder sig rigtig meget til at se mig- så må de selvom hvad de vil
det er sgu mit liv og de har blandet sig for sidste gang.
det har været så slemt de sidste par gange at min kæreste tager over og giver igen, hvilket gør dem mere sure.
gider ikke deres pis mere. men vil besøge nogen som jeg ved glæder sig til og har savnet mig!
grisen29

Re: opad

Indlægaf Yellow » 13 feb 2012, 11:45

hej søde.

Det er rart at læse dit indlag at du har det bedre og her mere mod på det hele.

Dejligt at læse at strit har det godt igen, det betyder så meget at ens dyr har det godt. Det er lykke.

Ang dine forældre - uhh... lyder bare ikke rart. jeg kan godt forstå dig at du siger fra. Det er også vigtigt at kunne.
Se du dem du har lyst til. det er din ret.
Knus
Kæmper vider i livets hårdest kamp - imod mig selvwww.kaos-i-sindet.dk
Brugeravatar
Yellow
Administrator

Geografisk sted: esbjerg

Indlægaf grisen29 » 15 feb 2012, 14:20

hejsa

ja som sådan er det fint nok :) der har ikke været så meget modstand fra mine forældres side ang. hvornår jeg kom hjem og om kæresten kom med

min mormor døde igår så jeg skal hjem til begravelse på lørdag- så det bliver et kort visit da jeg jo også kommer hjem om 14 dage igen
det er lidt sært at jeg havde på fornemmelsen at hun ville dø omrking min fødselsdag. så trist er det da
ja strit har det fint
tror bare hun skal have de øverste fortænder klippet endnu engang da jeg syndes de er lidt lange- men dyrlægen som jeg har haft de sidste konsulationer hos er der først imorgen så der kan jeg først tale med hende
syndes faktisk heller ikke at hun klippede nok af første gang- men nu ser vi. ellers er der intet med den lille tosse :)
grisen29

Indlægaf Yellow » 15 feb 2012, 19:22

:( jeg kondolere..... det var trist.
Jeg håber du er også med det. Det kan jo være meget hårdt at miste.
Håber du klare at komme hjem på lørdag.

Det er godt at høre den lille har det godt.
Kæmper vider i livets hårdest kamp - imod mig selvwww.kaos-i-sindet.dk
Brugeravatar
Yellow
Administrator

Geografisk sted: esbjerg

Tilbage til Alt det gode