jeg har fået lavet så mange smykker og endelig art clay som jeg har gået og tænkt på i mange mdr. så jeg har fået lavet en ordenlig stak som er sat til salg på nettet og oprettet min egen facebook- "fan" side hvor man kan tilmelde sig min smykker

solgt lidt er der også
da jeg ikke ejer en badevægt var jeg på den der stod i et fitnesscenter hvor jeg fik en prøvetime og halløjsa har i alt tabt 6½ kg på snart 4 mdr.
jeg har måttet købe nye hylere fordi jeg gik og tabte de andre hahaha
min lille chinc som jeg før har skrevet om, fik for lange fortænder og de blev så klippet forleden. var ret nervøs da jeg jo har læst så meget om det på nettet.
men dyrlægen som jeg var hos begge gange med hende er bare så sød og gav hende ikke narkose men lige gassede hende ned
så jeg kunne hente en frisk og lidt dingelende Strit- nu her er det ikke at se at det kun er få dage siden hun var der
hun pusser sig, har fået sine 2 fortænder i undermunden, er fuld af energi og er begyndt at lunte rundt efter os for at se hvad vi laver.
så det er jo bare så dejligt at ting går godt selvom man tror det værste.
og så er der jo mine søde blender-forældre! som blander sig i alt og vil have påvirkning på ALT- de fatter bare ikke at min kæreste ikke kan tage 3-4 dage fri for at besøge dem.
de er så indgroet i deres egen verden og alt hvad jeg siger og gør- lytter vi ikke til!!
så nu er de blevet mopset og at ikke kunne påvirke at min 30 års fødselsdagsfest, den bestemmer jeg sgu selv
vi har ikke hørt fra dem selvom jeg har ringet hjem. de "straffer" mig nok som de plejer-
men jeg tager altså sydpå alligevel- kender da nogen som glæder sig rigtig meget til at se mig- så må de selvom hvad de vil
det er sgu mit liv og de har blandet sig for sidste gang.
det har været så slemt de sidste par gange at min kæreste tager over og giver igen, hvilket gør dem mere sure.
gider ikke deres pis mere. men vil besøge nogen som jeg ved glæder sig til og har savnet mig!

der har ikke været så meget modstand fra mine forældres side ang. hvornår jeg kom hjem og om kæresten kom med
jeg kondolere..... det var trist.